دانلود و نصب بازی شاهین
بازی شاهین یک بازی نبرد هوایی در سبک هیجان انگیز و ساخت ایران است که در این سطح کیفی، مشابه داخلی ندارد.

موضوع بازی در مورد یک اسکادران نیروی هوایی ایران به نام شاهین است که برای دفاع از کشور به ماموریت های مختلف می‌رود. محیط بازی تماما در نبردهای مختلف هوایی با جنگنده های مدرن است.

در این بازی سه بعدی سعی گردیده با اشاره به دقایقی از داستان های جنگ و رشادت های دلاورمردان نیروی هوایی در دفاع از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضمن انتقال تجربه ای هیجان انگیز، توجه مخاطب را نیز به ارزشها و دلاوریها در این حوزه جلب نماید.

شما می توانید ۴۰ کیلومتر مربع از مناطق جنگی را با بیش از ۲۰ جنگنده مدرن واقعی در آسمان که با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای شبیه‌سازی شده پرواز کنید. کافیست شاهین را نصب کنید.

داستان بازی در سال ۱۳۵۹ و در روزهای جنگ تحمیلی و داستان عملیات سلطان ۱۰ با حضور فرمانده شهید «عباس بابایی» شروع می‌شود. در ادامه داستان به زمان حال آمده و بازیکن به مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه خواهد پرداخت.
دانلود و نصب بازی شاهین

 

دانلود و نصب بازی شاهین
مطمئنا هدف ما به عنوان طراحان این بازی، توسعه مداوم و افزایش کیفیت همیشگی این بازی است که به طور حتم در این راه بیشترین کمک به ما، همراهی، عنایت، توجه و حمایت شما خواهد بود.

حمایت شما می‌تواند نصب و اجرای این بازی، بازی کردن و ارائه نقطه نظرات‌ و پیشنهادات شما به تیم سازنده باشد و لازم به ذکر است ما به شدت به دریافت نظرات و بازخورد شما مخاطب گرامی نیازمندیم.
دانلود و نصب بازی شاهین
پرواز خوبی داشته باشید!

استودیو بازی‌سازی طراحان سفید

Shahin-game.com

موضوعات: هفته دفاع مقدس  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...