‍ ▫️.▫️〰▫️.▫️〰▫️.▫️ @basiratafzayi
⭕️ انقلابی بودن خرج دارد. هرکسی که انقلابی نمی شود!
#مهران_عمرانی 
🔸بله با شمام آقاپسری که به خاطر سر به زیر بودنت در مقابل نامحرم در دانشگاه مسخره ات می کنند. یا شما دخترخانمی که بخاطر حفظ حجابت(چه مانتویی باشی چه چادری) هزاران متلک نثارت می کنند. باور کنید این ها افتخار است.
🔸همان پسری که بخاطر انقلابی بودنش خیلی از این دانشجوهای روشنفکر می خواهند او را بایکوت کنند و یا آن خانمی که بخاطر حفظ عفت، پا روی ارزش های انسانی خود نمی گذارد.
🔸بالاخره باید بدانید اگر رهبرتان سیدعلی است، باید بیش از این ها سختی بکشید. مگر نمی بینید پشت سر ایشان چقدر حرف می زنند؟ شما هم بار سختی حمایت از ایشان را بر دوش بکشید.
🔸البته یک دختر و پسر انقلابی شادی های خاص خود را دارند. همان شادی هایی که هیچکس جز خودشان نمی تواند درک کند. شادی هایی که دل امام زمانش را نمیلرزاند. نه دوست دختر دارند نه دوست پسر. سر به زیرند اما فعال در همه زمینه ها. هم هیئت می روند هم در جشن ها شرکت می کنند.
🔸پسرهای انقلابی با سیگارکشیدن ادعای بزرگی نمی کنند و دخترهای انقلابی نیز با دلبری کردن برای این و آن، نمی خواهند ابراز وجود کنند.
🔸برای انقلابی ماندن هم باید تلاش کنی. گاهی باید قید خواسته هایت را بزنی. مدافعان حرم را ببین. آنها هم عاشق بودند. دل داشتند اما هدفی مهمتر را دیدند. رفتند و شهید شدند تا همان روشنفکران بروند با دوست دخترشان در آرامش گردش کنند!
🔸انقلابی ها زندگی مجلل ندارند. به همان حقوق ناچیزی هم که میگیرند راضی هستند. برایشان رفتن به کنسرت فلان خواننده اهمیتی ندارد. سفرهای خارجیشان کربلا و نجف است.
🔸وقتی که دپرس می شوند، می روند گلزار شهدا و آرام می شوند. وقتی در زندگیشان دچار مشکل می شوند، توسل می کنند به مادرشان حضرت زهرا(س).
🔸جمع های خودمانی دارند اما هر روز با دختر و پسرهای دانشگاه رابطه عاشقانه برقرار نمی کنند تا پس فردا بخواهند کات کنند! اگر عاشق شوند می روند ازدواج می کنند. دخترهای انقلابی هر روز عکسشان را در اینستاگرام منتشر نمی کنند که تعداد لایکهایش را بشمارند. اکثرا عکس های شخصی خود را در پروفایل خود قرار نمی دهند. خط قرمز انقلابی ها، رژ لب نیست، بلکه عدول از ارزش های دینیست.
🔸انقلابی بودن صرفا این نیست که رهبرت را دوست داشته باشی. اگر میخواهی انقلابی شوی باید به خواسته هایش لبیک بگویی و عمل کنی. آنوقت می شوی مخاطب خاص رهبرت!
🔸حالا بگو می خواهی انقلابی شوی یا نه؟ می توانی مثل رهبرت خون دل بخوری؟ خودت را بسنج که چه اندازه انقلابی هستی.
🔃 لطفا رسانه باشید…
————————

🖱کانال #بصیرت افزایی👇

🆔 telegram.me/basiratafzayi

موضوعات: هفته دفاع مقدس  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...