آقٰا _تَنْهاٰ_نیسْت:✨یک داستان واقعی (دقایقی با امام خامنه ای)✨
🔸چندی پیش کودکی به نام سید علی عزیزی که کودک پنج ساله‌ای است به همراه پدر خود برای اقامه نماز به حسینیه امام خمینی خدمت مقام معظم رهبری رفته بود.

🔹وقتی آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اقامه نماز وارد حسینیه می‌شوند؛ سید علی ۵ ساله دست پدر خود را رها می‌کند و به سمت ایشان می‌دود و دست رهبر انقلاب را می‌گیرد.

🔸سید علی که علی‌رغم سن کم خود حافظ ۵ جزء قرآن کریم نیز هست خطاب به رهبر انقلاب می‌گوید: “آقا می‌شود چفیه‌تان را به من بدهید؟”.
🔹تصویر هدیه شدن چفیه رهبری واقعه‌ای بوده که او بارها از تلویزیون آن را تماشا کرده است. 
🔸مقام معظم رهبری پاسخ درخواست سیدعلی را با لبخندی داده و خطاب به همراهان خود می‌گویند که ” چفیه را بدهید به آقا”.
🔸پدر سید علی در خاطره‌ای می‌گوید: از آن به بعد هر وقت با این بچه هم کلام می‌شوم او به من می‌گوید که “آقا به من گفتند آقا”.
🔹در ادامه ماجرای دیدار این کودک با رهبر انقلاب در حالی‌که آیت‌الله خامنه‌ای دست نوازش بر سر او می‌کشیدند سید علی ۵ ساله از ایشان می‌پرسد: “آقا شما که اینقدر مهربان هستید، چرا آمریکا اینقدر از شما می‌ترسد؟” که این سؤال با لبخند دیگری از سوی رهبر انقلاب مواجه می‌شود.

🔸در همین هنگام یکی از همراهان رهبر انقلاب در پاسخ به سؤال سید علی می‌گوید: “حضرت آقا آدم خوبی است؛ و چون از خدا می‌ترسد آن‌ها(آمریکایی‌ها) هم از آقا می‌ترسند.
⚡️کاش خیلی ها مثل این کودک ۵ ساله به رهبرمون ارادت داشتن .متاسفم که دشمنانمون رهبرمون رو از ماها بیشتر و بهتر شناختن .⚡️
✨خداوند طول عمر باعزت به امام خامنه ای پرچمدار انقلاب اسلامی و نائب امام زمان (عج) عنایت بفرماید✨

موضوعات: هفته دفاع مقدس  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...