در مسیر یار:✒️📃

👌🏼یـــــــ❗️ــــک تلنــــــ⚠️ـــــگر
⁉️چقدر به امام توجه داریم
⁉️آیا زمانی که مثلا دخترمان از مدرسه برمی گردد ، اول می پرسیم دخترم در راه حجابت را رعایت کردی تا قلب نازنین امام زمان(علیه السلام) را نرنجانی یا ابتدا می پرسیم نمره امتحانت چند شد؟؟
⁉️ آیا از پسرمان می پرسیم که همزمان با امام زمانت ، نمازت را خواندی ؟ یا اول می پرسیم مسابقه امروز را بردی یا نه ؟ اصلاً به زندگی هایمان نگاه کنیم ، آیا رنگ و بوی امام زمان(علیه السلام) را می دهد!!؟؟
⁉️آیاتابلویی که به دیوار خانه نصب کرده ایم ، آیا وسایلی که مورد استفاده قرار می دهیم ، آیا نوع زندگیمان امام زمان پسند هست!؟؟
⁉️آیا نوع معاشرت های ما طوری هست که امام زمان هم وارد مجلسمان شوند ، همنشین با ما شده و نظر لطفی داشته باشند؟ یا نه ؛ آن قدر محرم و نامحرم بی پروا با هم اختلاط دارند که قلب مهربان امام زمان(علیه السلام) را می رنجاند!!؟؟
⁉️ آیا ظاهر خود و خانواده مان آن طوری هست که مورد قبول و رضایت امام زمان ( ارواحنا فداه) باشد.!!؟؟
⁉️ آیا طریقه درآمدمان طوری هست که امام زمان(علیه السلام) به آن برکت دهند و یا قدم به خانه ما گذاشته و بر سرسفره ما بنشینند ؟ و خلاصه این که آیا روش زندگی ما همانگونه است که امام عصر(علیه السلام) می پسندد

آیا میدانیم که این سوالات مهم ترین سوالات روز حسابمان هستند؟؟
👌🏼تمام عالم وجود برای رسیدن انسان به این سوالات مهم خلق شده است…که انسان خود واقعی وجودش یعنی امام خود را بشناسد…تا بندگی خدا را به جا بیاورد… 
⚠️کافی نیست این خواب عمیق.😴

موضوعات: هفته دفاع مقدس  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...