💥💥 نشانه_های_ظهور 💥💥
⭐️آخرالزمان_و_آسیبهای_خانوادگی 
⭐️شهوت‌گرایی و لذّت‌جویی 
⭐️عفّت و نجابت زنان و مردان آخرالزّمانی در تاخت و تاز اسب وحشی شهوت تاراج می‌گردد و روح ایشان به لجن زاری بدبو از بی‌عفّتی و هواپرستی تبدیل می‌گردد.
⭐️"همّ و غم مردم (در آخرالزّمان) به سیر کردن شکم و رسیدگی به شهوتشان خلاصه می‌شود، دیگر اهمیّت نمی‌دهند که آنچه می‌خورند حلال است یا حرام؟ و اینکه آیا راه اطفای غرایزشان مشروع است یا نامشروع؟ (1)
⭐️زنان در آن زمان، بی ‌حجاب و برهنه و خودنما خواهند شد.(2) آنان در فتنه‌ها داخل، به شهوت‌ها علاقه‌مند و با سرعت به سوی لذّت‌ها روی می‌آورند.(3) خواهی دید که زنان با زنان ازدواج می‌کنند.(4) درآمد زنان از راه خودفروشی و بزهکاری تأمین می‌گردد.(5) آنان حرام‌های الهی را حلال می‌شمارند و بدینسان در جهنّم وارد و در آن جاودان می‌گردند.(6)
⭐️وای بر فرزندان آخرالزّمان از روش پدرانشان! نه از پدران مشرکشان، بلکه از پدران مسلمانشان که چیزی از فرایض دینی را به آنها یاد نمی‌دهند و اگر فرزندشان نیز از پی فراگیری معارف دینی بروند، منعشان می‌کنند و تنها از این خشنودند که آنها درآمد آسانی از مال دنیا داشته باشند، هر چند ناچیز باشد. من از این پدران بیزارم و آنان نیز از من بیزارند.
1. اصول کافی، ج8، ص42. 

2. من لایحضره الفقیه، ج3، ص390

3. همان. 

4. وسائل الشّیعه، ج 16، ص 275

5. همان.   

6. همان.
انهم یرونه بعیدا ونراه قریبا 

موضوعات: هفته دفاع مقدس  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...